31 d’ag. 2015

Una Gimcana fotogràfica pels carrers de girona, el dissabte 5 de setembre, permetrà descobrir la programació de temporada alta 15 i compratir-la a instagram

Ràdio Sarrià.
Descobrir els espectacles que conformen la programació de Temporada Alta a través d’una forma divertida i amb la possibilitat de guanyar importants premis. Aquest és l’objectiu de la Gimcana Fotogràfica que es farà el proper dissabte 5 de setembre pels carrers de Girona. Serà la primera de les activitats del Festival de Tardor de Catalunya després d’haver-ne presentat la programació, el dia 31 d’agost. Durant tot el matí els participants a la gimcana hauran de seguir unes pistes fotogràfiques i publicar les seves imatges a Instagram per aconseguir lots de premis vinculats amb la cultura i el turisme. El primer premi és un pack d’entrades del Festival i una nit a l’Hotel Carlemany per a dues persones i el segon, un sopar al restaurant Indigo i dues entrades d’un espectacle del festival. A part, un dels premis serà una càmera fotogràfica Instax Wide 300 oferta per Fujifim. També hi haurà altres premis d’empreses vinculades al Club de Mecenatge del Festival com ara Estrella Damm i DO Empordà, entre altres. L’activitat començarà a les 9.30 del matí amb un esmorzar de benvinguda i s’allargarà durant tot el matí per diversos espais de la ciutat de Girona. Per a participar-hi cal fer una inscripció prèvia a reviucat.wordpress.com. Les places són limitades. La gimcana està organitzada per Reviu.CAT i Temporada Alta, amb la participació del Patronat de Turisme Costa Brava Girona. Aquesta activitat s’emmarca dins les propostes que Temporada Alta està preparant en l’àmbit de l’entorn digital i que es desenvoluparan durant el festival per tal que els espectadors i els assistents als espectacles puguin compartir la seva experiència a les xarxes. En aquest sentit, també juntament amb l’associació Reviu.CAT s’organitzaran un concurs de selfies i un per escollir la millor foto que els espectadors pengin a les xarxes socials relacionada amb el festival. També hi haurà altres iniciatives de participació a través de les xarxes socials destinades específicament al públic infantil i com és habitual en els últims anys els espectadors podran deixar-se aconsellar sobre quins espectacles del festival són més properes als seus gustos i preferències a través de la proposta “Tria bé”, un canal de contacte entre el públic i el festival a través de Facebook o correu electrònic.