27 de març 2009

Diumenge darrera obra de Escenaris 2009 que es podrà veure al Teatre a Sarrià de Ter, amb "Intríngulis de Cop de Clown" per a un públic familiar

(Ràdio Sarrià) L'Ajuntament de Sarrià ha programat enguany tres representacions dins el Cicle Escenaris 2009. La primera obra "13 "de la Cia. Capa i Espasa que es va representar al Teatre de Sarrià de Dalt, i va tenir lloc el passat 14 de febrer, la única reprentació per al públic adult "grans", mentre que les altres dues representacions per a un públic familiar "petits", la primera es va poder veure a Sarrià de Ter, "Estrambòtic" de Teatre Mòbil, i el passat diumenge 15 de març a les 12 del migdia al Teatre del Centre Cultural Parroquial de Sarrià de Dalt. I la darrera representació del cicle Escenaris2009 a Sarrià de Ter serà la d’aquest diumenge 29 de març amb "Intríngulis" de Cop de Clown.
Intríngulis, Txim pum…Txim pum… Txim pum, xim pum… atxim! Pum!! Com peix a l’aigua… dos pallassos es veuen atrapats en el joc de les emocions, es plantegen fer un espectacle de varietats on pot passar de tot, un número després d’un altre, o un número enmig d’un altre, o un número abans d’un altre, tot plegat un intríngulis, ple d’ intríngulis més petits que alhora tenen els seus intríngulis.Intríngulis és un espectacle per a tots el públics amb el seu vessant més ampli, un espectacle visual que captiva els més petits per la seva delicadesa i ple de segones intencions que el fan atractiu per al públic adult. Pallassos: Anscari Isorna i Toti Toronell. El preu: 4 euros
El cicle Escenaris 2009 organitzat per el Consell Comarcal del Gironès i la Diputació de Girona, sota la direcció artística de la Troca i amb la participació enguany de 17 ajuntaments gironins, va començar el 24 de gener i finalitza el 20 de juny, amb 46 representacions.
Les entrades es poden adquirir anticipadament a les oficines dels Ajuntaments on es representa l'obra o bé el dia de la representació a la taquilla del teatre.