27 de març 2009

El Girona intentarà aconseguir els tres punts contra Las Palmas

(Ràdio Sarrià) Per l'entrenador del Girona, Raül Agné, es molt important aconseguir els tres punts però considera que si algú té pressió en el partit d'aquest dissabte a Montilivi és l'equip canari que es troba a la zona de descens. El tècnic blanc-i-vermell ha dit “a partir d’ara ens queden tretze finals i si desitjo una victòria contra Las Palmas és pels jugadors, perquè han fet mèrits per aconseguir un triomf”.
D'altra banda des d'aquesta tarda i fins diumenge a la Plaça Constitució de Girona hi ha un muntatge itinerant el "Tour de la lliga BBVA", que cada setmana recorre tota la geografia estatal i consta d'una àrea de futbol, inflables infantils, un espai de videoconsoles, un karaoke, un camió VIP, i que ha compta avui amb la presència del Girona Futbol Club.