(Ràdio Sarrià) Per l'entrenador del Girona, Raül Agné, es molt important aconseguir els tres punts però considera que si algú té pressió en el partit d'aquest dissabte a Montilivi és l'equip canari que es troba a la zona de descens. El tècnic blanc-i-vermell ha dit “a partir d’ara ens queden tretze finals i si desitjo una victòria contra Las Palmas és pels jugadors, perquè han fet mèrits per aconseguir un triomf”.
D'altra banda des d'aquesta tarda i fins diumenge a la Plaça Constitució de Girona hi ha un muntatge itinerant el "Tour de la lliga BBVA", que cada setmana recorre tota la geografia estatal i consta d' una àrea de futbol, inflables infantils, un espai de videoconsoles, un karaoke, un camió VIP, i que ha compta avui amb la presència del Girona Futbol Club.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada