(PSC/Ràdio Sarrià) El PSC de Sarrià de Ter presenta una queixa formal a l’alcalde de Sarrià de Ter, Roger Torrent per la seva exclusió al projecte Democràcia a l’escola de l’ajuntament de Sarrià de Ter al CEIP Montserrat.Per Roger Casero, portaveu del PSC, “l’exclusió del nostre grup municipal no només ens priva de la nostra legítima representativitat, sinó que fa que el govern i l’alcalde paradoxalment donin mal exemple als alumnes a l’hora d’explicar els valors democràtics i de representació del poble de Sarrià de Ter al seu ajuntament entrant en contradicció amb els valors que precisament volen transmetre”.
El PSC de Sarrià de Ter ha presentat una queixa formal a l’alcalde de Sarrià de Ter de Sarrià de Ter, Roger Torrent per l’exclusió del grup municipal socialista del projecte Democràcia a l’escola de l’Ajuntament al CEIP Montserrat de Sarrià de Ter. El grup socialista també n’ha fet arribar una còpia a la direcció de l’escola.
A la carta presentada el PSC valora “molt positivament la iniciativa d’endegar el citat programa, coincidint amb la commemoració del 30è aniversari de les primeres eleccions municipals després de la recuperació de la democràcia”, argumentant que “pot ser una bona eina per al treball dels valors democràtics i de ciutadania per als alumnes de cicle superior del CEIP Montserrat, alhora que una bona oportunitat de conèixer més de prop l’ajuntament pel que fa a la seves funcions, tasques i responsabilitats”.
Pel PSC de Sarrià de Ter “la queixa es motiva pel fet que com a grup municipal no se’ns ha informat del projecte, dels seus objectius, contingut i abast. Tampoc se’ns ha convidat a participar-hi, ni en la seva definició ni en la seva execució”. En aquest sentit el PSC explica que “va tenir coneixement del programa Democràcia a l’escola a partir d’una intervenció del tinent d’alcalde d’Educació en el plenari del Consell Escolar Municipal (CEM) de Sarrià de Ter, el passat dilluns 2 de març de 2009”.
Per Roger Casero “l’exclusió no és en cap cas fruit d’un oblit, sinó totalment premeditada, doncs al mateix Consell Escolar Municipal jo personalment em vaig posar explícitament i total a disposició del govern per a participar activament en el projecte, en representació del grup municipal del PSC, considerant imprescindible la participació de tots els grups municipals representats al Ple”.
Finalment el PSC manifesta a la carta que “lamenta profundament haver de formular aquesta queixa, però ens sembla necessària no només per reclamar la justa representativitat que els ciutadans i ciutadanes ens han atorgat, sinó i sobretot, perquè considerem que el projecte no és del tot complert ni assoleix plenament els seus objectius sense la participació dels grups representats al Ple, impossibilitant als alumnes de cicle superior conèixer de primera mà els seus legítims representants municipals”.
Segons Roger Casero “l’exclusió del nostre grup municipal no només ens priva de la nostra legítima representativitat, sinó que fa que el govern i l’alcalde paradoxalment donin mal exemple als alumnes a l’hora d’explicar els valors democràtics i de representació del poble de Sarrià de Ter al seu ajuntament entrant en contradicció amb els valors que precisament volen transmetre”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada