(Ràdio Sarrià) L'Ajuntament de Sarrià ha convocat el ple en sessió ordinària pel proper dia 31 de març a les 20,30.ORDRE DEL DIA
1.- Aprovació actes de 20 i de 27 de gener
2.- Assumptes de l’Alcaldia
3.- Proposta aprovació Conveni/acord personal de l’Ajuntament.
4.- Proposta de delegació a favor Junta de Govern de competència per adjudicació definitiva dels contractes que adjudiqui provisionalment el Ple quan sigui a favor del mateix candidat o licitador.
5.- Convalidació decret adjudicació projecte Nova Rotonda a la Via Augusta a favor de la UTE Const Rubau SA-Rubau Tarrès SA.
6.- Proposta modificació art. 32 Reglament Llar Confetti
7.- Proposta aprovació inicial del Mapa d’Instal.lacions Esportives Municipals (MIEM).
8.- Proposta de formulació d’al.legacions al Pla director urbanístic del sistema urbà de Girona.
9.- Proposta modificació plantilla personal
10.- Assumptes urgents.
11.- Precs i preguntes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada