La comissió de seguiment de l'Ajuntament de Sarrià i tènics de l'empresa
Treballs a l'interior, 400 metres de túnel
Sortida d'emergència al Mas Boscosa de Sarrià de Ter
Treballs a l'interior, 400 metres de túnel
Sortida d'emergència al Mas Boscosa de Sarrià de Ter
(Ràdio Sarrià) La Comissió de seguiment de les obres del TGV a Sarrià de Ter, ha celebrat aquest matí una nova reunió i després ha fet una visita a les obres. S’han tractat temes com ara les tres sortides d’emergència al terme municipal de Sarrià de Ter, al Mas Boscosa, Riera Xuncla i la Plaça de Can Nadal. El projecte de la sortida de la Plaça de Can Nadal que es la que encara s’ha d’acabar de decidir, ADIF en un principi projectava aquesta sortida d’emergència al mig de la Plaça de Can Nadal i segons ha explicat avui l’Alcalde de Sarrià de Ter, Roger Torrent, ADIF els planteja la possibilitat de la integració de la sortida d’emergència al marge de la Plaça de Can Nadal.
D’altra banda, en aquesta reunió també s’ha parlat del fet de que a partir del proper dia 20 d’abril la sortida camions de l’obra es farà pels antics accessos de l’ autopista, entre la Rasa i Pla dels Vinyers, actualment la sortida es realitza per Sant Julià i a partir d’aquesta data es trasllada a Sarrià, on s’ha aprofitat els antics accessos de l’AP-7 per fer un vial de sortida per els camions de les obres. L’Ajuntament ha demanat una sèrie de mesures per evitar problemes de circulació en aquest carrer.
Pel que fa a les voladures s’amplia a una i seran tres diàries, complint els horaris acordats entre l'Ajuntament i Adif, mentre que les obres del túnel avancen 160 metres al mes, actualment el túnel fa uns 400 metres.
D’altra banda, en aquesta reunió també s’ha parlat del fet de que a partir del proper dia 20 d’abril la sortida camions de l’obra es farà pels antics accessos de l’ autopista, entre la Rasa i Pla dels Vinyers, actualment la sortida es realitza per Sant Julià i a partir d’aquesta data es trasllada a Sarrià, on s’ha aprofitat els antics accessos de l’AP-7 per fer un vial de sortida per els camions de les obres. L’Ajuntament ha demanat una sèrie de mesures per evitar problemes de circulació en aquest carrer.
Pel que fa a les voladures s’amplia a una i seran tres diàries, complint els horaris acordats entre l'Ajuntament i Adif, mentre que les obres del túnel avancen 160 metres al mes, actualment el túnel fa uns 400 metres.
El Primer Tinent d’Alcalde de Sarrià de Ter, Lluís Aymerich ha volgut destacar la bona disponibilitat de les empreses constructores .
El túnel del TGV dins el tram Sarrià de Ter – Sant Julià de Ramis té una longitud de 3.042 metres que són excavats en mina, pel sistema tradicional. Té una secció lliure de 69m2.
El túnel del TGV dins el tram Sarrià de Ter – Sant Julià de Ramis té una longitud de 3.042 metres que són excavats en mina, pel sistema tradicional. Té una secció lliure de 69m2.
Després de l'excavació s'executa el sosteniment de la secció mitjançant la col·locació de peces metàl·liques i una projecció de formigó, armat amb fibres metàl·liques.
El procediment d'excavació es fa en tres fases : avançament, destrossa i contravolta.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada