(Ràdio Sarrià) La Federació d'Hosteleria aporta el 30 per cent de la inversió del sector empresarial privat. L’objectiu de la campanya és reposicionar la marca Costa Brava com a
sinònim de modernitat, renovació i qualitat. El pressupost de la campanya és de 600.000 euros. D’aquests, el 70 per cent els posa Turespaña i un 30% el sector turístic de la Costa Brava (patronals turístiques i Patronat de Turisme).
La campanya té com a eix Smile, you are on the Costa Brava (Somriu, ets a la Costa Brava). Les entitats i associacions turístiques de la Costa Brava que col·laboren en la campanya són: Federació d’Hostaleria de les comarques de Girona, Cambra de Comerç de Girona, Cambra de Comerç de Palamós, Cambra de Comerç Sant Feliu de Guíxols, Associació de Càmpings i Ciutats
de Vacances, Associació Turística d’Apartaments, Turisme Rural Girona,
Associació Camps de Golf Costa Brava Girona, Associació Estació Nàutica de L’Estartit- Illes Medes i Estació Nàutica Badia de Palamós i Calonge-Sant Antoni, Associació de Centres Subaquàtics de la Costa Brava, Associació Catalana d’Activitats Marítimes, Associació Catalana de Ports Esportius i Turístics, Federació Catalana d’Associacions d’Activitats Recreatives Musicals, Parcs Aquàtics de la Costa Brava i el Patronat de Turisme Costa Brava
Girona. Per part del sector privat, la Federació d’Hostaleria contribueix en aquesta iniciativa per promocionar la Costa Brava amb 27.000 euros, més que les tres Cambres de Comerç que juntes sumen 22.000 euros. L’Associació de Càmpings aporta 15.000 euros, l’Associació Turística d’Apartaments 8.000, Camps de golf 5.000, el mateix que Turisme nàutic. Oci nocturn i Parcs
aquàtics, 3.000 cadascú i Turisme Rural, 2.000 euros. Aquests 90.000 euros que sumen en total, s’afegeixen els 90.000 que aporta el Patronat de Turisme Costa Brava i els 420.000 de Turespaña. Pel president de la Federació d’Hostaleria, Antoni Escudero, "en un moment
delicat per l’economia, és necessari que les patronals i els establiments queviuen del turisme, en definitiva, s’impliquin en la promoció del país i més en aquelles iniciatives unitàries que ens beneficien a tots".
sinònim de modernitat, renovació i qualitat. El pressupost de la campanya és de 600.000 euros. D’aquests, el 70 per cent els posa Turespaña i un 30% el sector turístic de la Costa Brava (patronals turístiques i Patronat de Turisme).
La campanya té com a eix Smile, you are on the Costa Brava (Somriu, ets a la Costa Brava). Les entitats i associacions turístiques de la Costa Brava que col·laboren en la campanya són: Federació d’Hostaleria de les comarques de Girona, Cambra de Comerç de Girona, Cambra de Comerç de Palamós, Cambra de Comerç Sant Feliu de Guíxols, Associació de Càmpings i Ciutats
de Vacances, Associació Turística d’Apartaments, Turisme Rural Girona,
Associació Camps de Golf Costa Brava Girona, Associació Estació Nàutica de L’Estartit- Illes Medes i Estació Nàutica Badia de Palamós i Calonge-Sant Antoni, Associació de Centres Subaquàtics de la Costa Brava, Associació Catalana d’Activitats Marítimes, Associació Catalana de Ports Esportius i Turístics, Federació Catalana d’Associacions d’Activitats Recreatives Musicals, Parcs Aquàtics de la Costa Brava i el Patronat de Turisme Costa Brava
Girona. Per part del sector privat, la Federació d’Hostaleria contribueix en aquesta iniciativa per promocionar la Costa Brava amb 27.000 euros, més que les tres Cambres de Comerç que juntes sumen 22.000 euros. L’Associació de Càmpings aporta 15.000 euros, l’Associació Turística d’Apartaments 8.000, Camps de golf 5.000, el mateix que Turisme nàutic. Oci nocturn i Parcs
aquàtics, 3.000 cadascú i Turisme Rural, 2.000 euros. Aquests 90.000 euros que sumen en total, s’afegeixen els 90.000 que aporta el Patronat de Turisme Costa Brava i els 420.000 de Turespaña. Pel president de la Federació d’Hostaleria, Antoni Escudero, "en un moment
delicat per l’economia, és necessari que les patronals i els establiments queviuen del turisme, en definitiva, s’impliquin en la promoció del país i més en aquelles iniciatives unitàries que ens beneficien a tots".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada