(Ràdio Sarrià) El termini per sol·licitar una barraca per a la Festa Major-09, finalitza el proper dia 24 de juliol. Per sol·licitar-ho només cal presentar la instància a les oficines municipals.
BASES REGULADORES DE L’ADJUDICACIÓ DE LES AUTORITZACIONS DE LES PARADES DE LA FESTA MAJOR de 2009 AL PAVELLÓ MUNICIPAL DE SARRIÀ DE TER:
1.- OBJECTE
És objecte d’aquestes bases regular el sistema d’adjudicació de l’autorització per a les tres parades de servei de Bar que l’Ajuntament instal·larà al pavelló municipal amb motiu de la festa major.
2.- DURADA DE LES AUTORITZACIONS
Les autoritzacions ho seran per als dies previstos de celebració de la Festa Major ( 4,5,6, 11,12 i 13 de setembre de 2009).
3.- REQUISITS
Només podran concórrer al sorteig les entitats i associacions legalment constituïdes i vinculades al municipi de Sarrià de Ter.
Hauran d’acreditar haver organitzat al menys tres activitats per al municipi durant l’últim any (data de referència fins al 24 de juliol).
Les instàncies per a sol·licitar ser admès al sorteig es presentaran al Registre d’entrada de documents de l’Ajuntament entre els dies 10 al 24 de juliol (de 9 a 14 hores), en el model oficial que s’acompanya a aquestes bases.
4.- SISTEMA D’ADJUDICACIÓ
L’adjudicació es farà mitjançant sorteig que tindrà lloc mitjançant acte públic quin lloc i data es farà públic a les entitats i associacions admeses amb antel·lació suficient.
El sorteig donarà com a resultat l’ordre de prioritat en quant a drets per a l’autorització.
5.- PREU DE L’ADJUDICACIÓ
Els adjudicataris abonaran a l’Ajuntament la quantitat de 400 euros com a cànon per l’autorització abans del dia 30 de setembre.
6.- OBLIGACIONS DELS TRES ADJUDICATARIS
Els adjudicataris estan obligats al compliment de les condicions següents :
S’ha de mantenir el recinte en condicions de higiene, tant dins com fora de la barraca. Al finalitzar la festa, cal deixar el recinte amb les mateixes condicions que hi havia abans de la festa. Criteri global per l’establiment d’imatge de les barraques. Criteri global per l’establiment de preus.S’ha de vetllar pel bon funcionament dels actes organitzats dins el Pavelló. Establiment d’un delegat de cada barraca, el qual haurà de pertànyer a la comissió de barraques. L’Ajuntament posarà a disposició de cada barraca un punt de connexió d’aigua i llum. L’Ajuntament posarà a disposició de cada barraca els gots reciclables, dels quals se’n farà responsable cada barraca durant els dies de la festa.La comissió de barraques establirà uns mecanismes globals de venda. En cas d’incompliment de les condicions establertes, l’Ajuntament de Sarrià de Ter es reserva el dret de fer efectiva la retirada de la barraca.
La Festa Major de Sarrià se celebrarà el primer i segon cap de setmana de setembre, inclou la Diada de l'11 de setembre.
BASES REGULADORES DE L’ADJUDICACIÓ DE LES AUTORITZACIONS DE LES PARADES DE LA FESTA MAJOR de 2009 AL PAVELLÓ MUNICIPAL DE SARRIÀ DE TER:
1.- OBJECTE
És objecte d’aquestes bases regular el sistema d’adjudicació de l’autorització per a les tres parades de servei de Bar que l’Ajuntament instal·larà al pavelló municipal amb motiu de la festa major.
2.- DURADA DE LES AUTORITZACIONS
Les autoritzacions ho seran per als dies previstos de celebració de la Festa Major ( 4,5,6, 11,12 i 13 de setembre de 2009).
3.- REQUISITS
Només podran concórrer al sorteig les entitats i associacions legalment constituïdes i vinculades al municipi de Sarrià de Ter.
Hauran d’acreditar haver organitzat al menys tres activitats per al municipi durant l’últim any (data de referència fins al 24 de juliol).
Les instàncies per a sol·licitar ser admès al sorteig es presentaran al Registre d’entrada de documents de l’Ajuntament entre els dies 10 al 24 de juliol (de 9 a 14 hores), en el model oficial que s’acompanya a aquestes bases.
4.- SISTEMA D’ADJUDICACIÓ
L’adjudicació es farà mitjançant sorteig que tindrà lloc mitjançant acte públic quin lloc i data es farà públic a les entitats i associacions admeses amb antel·lació suficient.
El sorteig donarà com a resultat l’ordre de prioritat en quant a drets per a l’autorització.
5.- PREU DE L’ADJUDICACIÓ
Els adjudicataris abonaran a l’Ajuntament la quantitat de 400 euros com a cànon per l’autorització abans del dia 30 de setembre.
6.- OBLIGACIONS DELS TRES ADJUDICATARIS
Els adjudicataris estan obligats al compliment de les condicions següents :
S’ha de mantenir el recinte en condicions de higiene, tant dins com fora de la barraca. Al finalitzar la festa, cal deixar el recinte amb les mateixes condicions que hi havia abans de la festa. Criteri global per l’establiment d’imatge de les barraques. Criteri global per l’establiment de preus.S’ha de vetllar pel bon funcionament dels actes organitzats dins el Pavelló. Establiment d’un delegat de cada barraca, el qual haurà de pertànyer a la comissió de barraques. L’Ajuntament posarà a disposició de cada barraca un punt de connexió d’aigua i llum. L’Ajuntament posarà a disposició de cada barraca els gots reciclables, dels quals se’n farà responsable cada barraca durant els dies de la festa.La comissió de barraques establirà uns mecanismes globals de venda. En cas d’incompliment de les condicions establertes, l’Ajuntament de Sarrià de Ter es reserva el dret de fer efectiva la retirada de la barraca.
La Festa Major de Sarrià se celebrarà el primer i segon cap de setmana de setembre, inclou la Diada de l'11 de setembre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada