(Ràdio Sarrià) El Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha detectat que la revista Spanorama de la companyia aèria Spanair del mes de setembre ha publicat un reportatge sobre la Costa Brava en el qual hi apareix una fotografia que no correspon a la destinació. El reportatge es titula "La veritable Costa Brava". La directora del Patronat de Turisme, Dolors Batallé, s'ha posat en contacte amb la companyia per demanar que retirin els exemplars que quedin de la revista amb la fotografia errònia i emetin una rectificació el més aviat possible.
El director de la revista Spanorama ha explicat al Patronat que la foto errònia prové d'un arxiu on estava mal catalogada i mal identificada per l'empresa que els la va vendre. Spanair ha afirmat que es tracta d'un "lamentable error".
A la revista hi apareix una fotografia del Castell de Tamarit (Tarragonès) i s'anuncia com un entorn natural de la Costa Brava.
La companyia Spanair atribueix l'error a que aquesta fotografia estava mal referenciada mentre que la resta d'imatges provenen de l'arxiu d'imatges del Patronat de Turisme Costa Brava Girona i estan degudament catalogades i signades.
No és la primera vegada que es cometen aquests errors alhora de promocionar la Costa Brava, el mateix Patronat de turisme va promocionar el litoral de Girona amb una imatge de les Bahamas per la Fira de turisme, Fitur i també el patronat i la Diputació van utilitzar una foto d'una platja de Perth ( Austràlia) per promocionar la Costa Brava amb motiu del Fòrum gastronòmic i el centenari de la Costa Brava, que va crear molta polèmica.
A la revista hi apareix una fotografia del Castell de Tamarit (Tarragonès) i s'anuncia com un entorn natural de la Costa Brava.
La companyia Spanair atribueix l'error a que aquesta fotografia estava mal referenciada mentre que la resta d'imatges provenen de l'arxiu d'imatges del Patronat de Turisme Costa Brava Girona i estan degudament catalogades i signades.
No és la primera vegada que es cometen aquests errors alhora de promocionar la Costa Brava, el mateix Patronat de turisme va promocionar el litoral de Girona amb una imatge de les Bahamas per la Fira de turisme, Fitur i també el patronat i la Diputació van utilitzar una foto d'una platja de Perth ( Austràlia) per promocionar la Costa Brava amb motiu del Fòrum gastronòmic i el centenari de la Costa Brava, que va crear molta polèmica.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada