(Ràdio Sarrià) Reduir un 30% el consum de bosses de plàstic i fidelitzar el client del barri, són els dos principals objectius de la campanya de dinamització comercial “Mulla’t amb St. Narcís”, la campanya, que aglutina més d’un centenar d’establiments, inclou la creació de 2.500 bosses sostenibles sota el lema “Mulla’t amb Sant Narcís” i que pretenen reduir fins un 30% el consum de bosses de plàstic. A més s’instal·laran unes plaques de metacrilat a tots els comerços associats, on hi figurarà: el logotip de l’associació, de l’Ajuntament de Girona, del Departament d’Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat i els horaris comercials de cada establiment. Les dues associacions de comerciants del barri de Sant Narcís, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Girona mitjançant la firma de dos convenis, executen un pla d’actuacions al llarg de tot l’any amb la finalitat d’impulsar econòmicament i promocionar el comerç de la zona. Aquests convenis són de caràcter extraordinari atesa l’afectació que les obres del Tren d’Alta Velocitat tenen en el comerç del barri de Sant Narcís
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada