(Ajuntament Sarrià/Ràdio Sarrià) Sarrià de Ter disposa d’un nou professional de manera exclusiva pel municipi. Des del proppassat mes de setembre, els Serveis Socials de Sarrià de Ter compten amb un treballador social a temps complert dedicat a atendre exclusivament les demandes dels veïns del municipi. És a dir, que per una banda aprofitem l’aportació econòmica del Consorci però alhora mantenim les ràtios de professionals, segons el Tinent d'Alcalde de Serveis Socials i Gent Gran, Sergi Torrentà. De fet, El nou professional reforçarà l’equip local de Serveis Socials i garantirà l’atenció primària permanent ja que fins el pas al Consorci del Gironès, la jornada de la treballadora social s’havia de repartir amb altres tasques comunitàries. Aquest fet demostra, segons el Tinent d’Alcalde de Serveis Socials i Gent Gran, que l’ajuda del Consell Comarcal era vital per poder prestar un millor servei als sarrianencs. El salt de qualitat és important, destaca Sergi Torrentà, i aquest és un element molt important sempre, però més en aquests moments, en que la situació econòmica generalitzada fa que s’hagin disparat les demandes d’atenció i assessorament.
Amb tot, es reforça no només la capacitat d’atenció primària sinó, en conjunt, els horaris d’atenció del Coro com a centre de referència per als serveis socials. Així, cal tenir en compte que s’amplia l’horari d’atenció al usuari de dilluns a divendres de 10h a 14h. Mentre que per altra banda l’Oficina de la Gent Gran, gestionada per la empresa Jubilus, també incrementa el seu horari a través d’una nova proposta totes les tardes de dilluns a dijous de 16h a 20h donant l’atenció necessària a les persones i dinamitzant l’activitat del Coro a través d’activitats com ara tallers d’arterapia, estimulació cognitiva, manteniment de la memòria i les noves propostes per aquesta tardor.
A més de l’Oficina de la Gent Gran i els Serveis Socials també el Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) que també compleix una necessitat molt important els divendres a la tarda. A tot aquest ventall, cal sumar-hi el servei de cafeteria que, des de l’any passat, està obert totes les tardes de dilluns a diumenge. Amb tot, el regidor de serveis socials, considera que progressivament es va reforçant i millorant els horaris i els recursos que ofereix aquest espai i que així es va convertint en el veritable centre de referència per a la gent gran i les famílies sarrianenques a través de serveis socials.
Amb tot, es reforça no només la capacitat d’atenció primària sinó, en conjunt, els horaris d’atenció del Coro com a centre de referència per als serveis socials. Així, cal tenir en compte que s’amplia l’horari d’atenció al usuari de dilluns a divendres de 10h a 14h. Mentre que per altra banda l’Oficina de la Gent Gran, gestionada per la empresa Jubilus, també incrementa el seu horari a través d’una nova proposta totes les tardes de dilluns a dijous de 16h a 20h donant l’atenció necessària a les persones i dinamitzant l’activitat del Coro a través d’activitats com ara tallers d’arterapia, estimulació cognitiva, manteniment de la memòria i les noves propostes per aquesta tardor.
A més de l’Oficina de la Gent Gran i els Serveis Socials també el Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) que també compleix una necessitat molt important els divendres a la tarda. A tot aquest ventall, cal sumar-hi el servei de cafeteria que, des de l’any passat, està obert totes les tardes de dilluns a diumenge. Amb tot, el regidor de serveis socials, considera que progressivament es va reforçant i millorant els horaris i els recursos que ofereix aquest espai i que així es va convertint en el veritable centre de referència per a la gent gran i les famílies sarrianenques a través de serveis socials.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada