(Ràdio Sarrià) El tramvia ha d’incloure Sarrià de Ter, segons l'Alcalde de Sarrià de Ter, Roger Torrent que destaca que sempre han defensat que aquest mitjà de transport ha de seguir la línia de l'Avinguda de França, no només perquè hi haurà el Campus de Ciències de la Salut i l'Hospital Josep Trueta sinó segons Torrent està convençut que aquesta via serà l'eix estructurador de la vida econòmica, cultural i social del municipi.
Torrent afirma que el projecte només inclou la zona del Campus de Ciències de la Salut i "si realment vol ser un eina metropolitana cal que Sarrià de Ter hi sigui tot, perquè la massa crítica del nostre municipi viu a l’entorn d’aquesta avinguda i evidentment, allò que dóna sentit a un mitjà de comunicació es que estigui prop de la gent." segons Torrent per això ja vam reclamar que el tramvia arribi al menys, fins al centre del poble. "Només d’aquesta manera seria útil per a la població de Sarrià de Ter". Torrent reitera que "treballarem perquè sigui així."
Torrent afirma que el projecte només inclou la zona del Campus de Ciències de la Salut i "si realment vol ser un eina metropolitana cal que Sarrià de Ter hi sigui tot, perquè la massa crítica del nostre municipi viu a l’entorn d’aquesta avinguda i evidentment, allò que dóna sentit a un mitjà de comunicació es que estigui prop de la gent." segons Torrent per això ja vam reclamar que el tramvia arribi al menys, fins al centre del poble. "Només d’aquesta manera seria útil per a la població de Sarrià de Ter". Torrent reitera que "treballarem perquè sigui així."
El Govern central ha inclòs als Pressupostos Generals de l’Estat una partida de 300.000 euros destinada a elaborar un estudi informatiu per implantar el tramvia a la ciutat i la seva àrea urbana. Tot i que la construcció del tramvia a Girona és un projecte a llarg termini, aquest estudi es valora molt positivament.
La Diputació de Girona ha elaborat un estudi que analitza la viabilitat del futur tramvia i proposa un traçat de dos eixos que vagin, per una banda, des del campus universitari de Montilivi fins a Salt i, per l’altra, des de Vilablareix fins a l’hospital Josep Trueta. Les 5 alternatives de la Diputació contemplen una parada en el futur campus de la Salut, dins del municipi de Sarrià de Ter, però no arriba fins al nucli de la població però si a tot el terme municipal de Salt. La proposta de la Diputació inclou 23 estacions, i preveu que l’utilitzarien cada dia 54.500 passatgers.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada