16 de juny 2010

Els alumnes de 6è A i B del CEIP Montserrat protagonitzen un ple infantil marcat per el debat en temes importants com ara la seguretat, les mancances de l'Escola, joventut o gent gran


(Ràdio Sarrià) L'Alcadessa Aina Membibre, ha donat inici al ple infantil amb els regidors/es, Ariadna Cerro, Pol Díaz, Raül Miguel, Judith Sances, Nil Quintana, Maria Cabria, Aleix Anguita, Marc Rovia, Miki Ferreiro, Olga Palomares. Els 11 regidors/es han debatut temes importantsdel municipi com la falta de més papereres, la construcció de més vestidors al pavelló municipal, que el CAP pogues estar obert les 24 hores per les urgències, més activitats per a la gent gran, disposar al municipi d'una discoteca pels joves, ampliar la vigilància policial al Passeig del Riu amb més presència policial o ús de càmeres de vigilància.
I pel que fa a l'escola engrandir el menjador escolar, es van queixar de la calefacció de l'escola que fa que passin molta fred a l'hivern i hagin de portar la jaqueta posada durant les classes i de les bretolades que pateix l'escola durant el cap de setmana entre molts d'altres temes que van portar molt debat entre els regidors.
L'Alcaldessa i regidors/es es van debatre sobre la conveniència de organitzar un dia més de mercat setmanal o que s'anés camviant d'ubicació, van parlar sobre la neteja del riu Ter i van aportar opinions com ara que el riu hauria d'atraure el turisme i organitzar concursos de cànoes i guanyar-hi diners.


Ple infantil alumnes CEIP Montserrat 16/6/10
El 1e Tinent d'Alcalde d'ensenyament, Lluís Ayemrich va felicitar els alumnes i va avançar que el tema de la calefacció quedarà resolt amb les obres que s'hi realitzaran aquest estiu, i la dificultat per engrandir el menjador i va recordar que l'escola és competència de la Generalitat.
L'Alcalde, Roger Torrent va remaracar que els alumnes ho havien fet tant o més bé que els propis regidors, que hi han moltes coses a fer i que no és fàcil. Va valorar l'importància del ple infantil on es van donar diferents opinions , es van portar temes a debat i es va actuar amb democràcia, a través de les votacions que van fer els alumnes i l'importància que la majoria decideix.