25 de set. 2012

El regidor de CiU a l'Ajuntament de Sarrià de Ter, Marc Marquès renuncia al càrrec de regidor per motius personals

Ràdio Sarrià.
El regidor de CiU de l'Ajuntament de Sarrià de Ter,  Marc Marquès renuncia a l'acte de regidor, ho ha fet en el ple municipal d'aquesta nit on ha assegurat que ho fa per motius estrictament personals.
El substituirà el segon de CiU, Dani Coll (UDC) que podria prendre possessió del càrrec de regidor en el proper ple que se celebrarà al mes de novembre.
Carta de renuncia de Marc Marquès
                                               Foto : Ràdio Sarrià
Després d’un any i mig de mandat, he decidit renunciar al meu càrrec com a regidor per CiU a l’Ajuntament del nostre poble. Aquesta decisió es fonamenta per motius estrictament personals que no em permeten dedicar el temps que seria necessari i desitjable a la millora del nostre poble.
Ha estat un any i mig, aproximadament, ple de grans alegries  i decepcions que m’han ajudat a veure el dia a dia del nostre poble des d’una perspectiva diferent. He intentat ser fidel a les meves creences i al que crec que és important per Sarrià de Ter. Simplement espero haver-hi col·laborat amb el meu petit gra de sorra. Si per aquest motiu he ofès o molestat a algú, els demano les meves sinceres disculpes.
A partir d’ara, la meva família reclama una dedicació exclusiva a la que no vull ni puc renunciar. Per tant prenc aquesta decisió conscient i reflexivament, però amb la tristesa de saber que queden moltes coses per fer. Seguiré treballant pel meu poble des de l’anonimat.
Deixo el càrrec en bones mans i li desitjo tota la sort a Daniel Coll a qui des d’aquestes línies li dono tot el meu suport incondicional.
Moltes gràcies a tots els veïns i veïnes de Sarrià de Ter per la seva confiança. A tots els companys de grup que m’han acompanyat en aquest viatge i els encoratjo a què contiuïn amb el camí iniciat. També agrair a tots els regidors i regidores amb qui he compartit ple i desitjar-los tota la clarividència en aquesta legislatura.
Moltes gràcies
Marc Marquès i Castañer