28 de gen. 2013

#Girona10 es consolida amb un èxit absolut en la seva segona edició

Ràdio Sarrià.
El #Girona10 ha estat un èxit. Els allotjaments assoleixen una ocupació mitjana per sobre del 90%  i se serveixen més de 18.000 menús als restaurants participants durant aquest cap de setmana.
L’Associació d’Hostaleria de Girona i Radial i l’Ajuntament de Girona han presentat aquest matí el balanç de la campanya de promoció Girona10 que han coincidit a valorar com un èxit rotund de comunicació i de públic. L’Associació ha agraït a l’Ajuntament de Girona, al Patronat de Turisme, al Consell Comarcal del Gironès, a l’Associació de Comerciants del Mercat del Lleó, a l’Associació de Comerciants Girona Centre, a l’Associació de Comerciants de Sant Narcís - Sector Dominiques, a l’Associació de Guies de Girona, al Girona Futbol Club i al capítol de la Catedral de Girona, la seva col·laboració per poder ampliar i consolidar una campanya turística a Girona sense precedents, fet que demostra el bon funcionament del model que sempre s’ha defensat: el de la col·laboració pública i privada.
A la roda de premsa hi ha participat l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, el president de Associació d'Hostaleria Girona i Radial, Xavier Nicolazzi, la regidora de Turisme i Comerç, Coralí Cunyat, i el president de l’Associació de Comerciants de la plaça del Mercat de Girona, Josep Campmajó.  L’alcalde ha destacat com “la idea original de situar Girona com a producte estrella a l’inici de l’any, es va consolidant” i ha aprofitat per avançar que aquest proper dijous se signarà un acord de col·laboració entre Renfe, el Patronat de Turisme i l’Ajuntament en la línia de promocionar la ciutat. D’altra banda, Nicolazzi ha manifestat que aquesta edició de Girona10 ha notat “l’efecte TAV” i que entre d’altres punts positius “les xarxes socials han tornat a funcionar molt bé”.