Daniel Rodríguez i Yolanda Hernández, cofundadors de Qpertin,amb el Director Regional d'Alcesa, Enric Negre |
El projecte
‘+fruitaverdura 3.0’, proposat per l’start-up
Qpertin, cultura interactiva, ha estat guanyador d’una de les Beques Educar
Menjant, en l’edició 2013, i que la Fundació Jaume Casademont atorga a les
millors iniciatives en favor d’una alimentació infantil saludable.
Qpertin va
rebre aquest reconeixement de la mà d’Enric Negre, director regional
d’Alcesa a Catalunya, una de les empreses patrocinadores de les Beques, i
que ha apostat pel treball de Qpertin, ‘per la seva contribució a la implantació
a les escoles i a les llars, de bons hàbits alimentaris a través d’un exercici
real i pràctic basat en la identificació i lectura de codis QR i el suport de dispositius
Tablet. "Aquesta Beca
arriba tot just un any després de l’inici de la nostra activitat, que
pretèn
contribuir, a través de la tecnologia, a transformar l’educació dels infants d’entre 3 i
12 anys, amb la introducció de noves metodologies d’aprenentatge, i
així fer
realitat el binomi ‘aprendre i jugar’, segons va manifestar ahir la seva directora general, Yolanda Hernàndez.
"Volem agrair
a tota la comunitat educativa que ens han obert les seves portes, a totes les
biblioteques i espais culturals interessats en la nostra metodologia, a totes les
Ampes per la seva confiança i a tots els nostres col·laboradors i partners per
creure en el projecte Qpertin i ajudar a fer-lo créixer’, va afegir. El projecte ‘+fruitaverdura 3.0’
començarà a ser una realitat amb l’inici del proper curs
lectiu i hi participaran les escoles gironines Joan Bruguera, Domeny i El Bosc de
la Pabordia ,
a més de la col·laboració de l’Associació de comerciants del mercat del Lleó de Girona.
Les Beques
de la Fundació Jaume
Casademont premien cada any els projectes
més innovadors, ja sigui a dins o fora de l'escola, en un entorn de desenvolupament
lúdic i educatiu. Els projectes guanyadors hauran de servir
per
conscienciar, entre els infants i els joves, dels beneficis d’una l’alimentació
saludable
però, alhora, com a mitjà de coneixement, intercanvi i identitat cultural.
Al matí, Qpertin va exposar el seu model de negoci davant d’empresaris del món tecnològic, així com desenvolupadors d’aplicacions TiC, amb motiu de la segona edició de l’Apps Market Fòrum, una iniciativa conjunta d’Spurna i AENTEG, i que es va celebrar al Parc Científic de Girona, amb una important assistència de públic i premsa especialitzada.
Qpertin cultura
interactiva, start-up gironina nascuda el 2012, dissenya i dinamitza
tallers presencials on es donen a conèixer les millors apps educatives,
des d’una vessant divertida i entretinguda. L’objectiu és potenciar la
creativitat i la imaginació, així com el coneixement i la interrelació
entre pares i fills.
Instant de la presentació del model de negoci de Qpertin |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada