12 de juny 2013

Qpertin guanya una de les Beques de la Fundació Jaume Casademont 2013

Daniel Rodríguez i Yolanda Hernández, cofundadors de Qpertin,amb el Director  Regional d'Alcesa, Enric Negre
Ràdio Sarrià.
El projecte ‘+fruitaverdura 3.0’, proposat per l’start-up Qpertin, cultura interactiva, ha estat guanyador d’una de les Beques Educar Menjant, en l’edició 2013, i que la Fundació Jaume Casademont atorga a les millors iniciatives en favor d’una alimentació infantil saludable.
Qpertin va rebre aquest reconeixement de la mà d’Enric Negre, director regional d’Alcesa a Catalunya, una de les empreses patrocinadores de les Beques, i que ha apostat pel treball de Qpertin, ‘per la seva contribució a la implantació a les escoles i a les llars, de bons hàbits alimentaris a través d’un exercici real i pràctic basat en la identificació i lectura de codis QR i el suport de dispositius Tablet. "Aquesta Beca arriba tot just un any després de l’inici de la nostra activitat, que
pretèn contribuir, a través de la tecnologia, a transformar l’educació dels infants d’entre 3 i 12 anys, amb la introducció de noves metodologies d’aprenentatge, i
així fer realitat el binomi ‘aprendre i jugar’, segons va manifestar ahir la seva directora general, Yolanda Hernàndez.
"Volem agrair a tota la comunitat educativa que ens han obert les seves portes, a totes les biblioteques i espais culturals interessats en la nostra metodologia, a totes les Ampes per la seva confiança i a tots els nostres col·laboradors i partners per creure en el projecte Qpertin i ajudar a fer-lo créixer’, va afegir. El projecte ‘+fruitaverdura 3.0’ començarà a ser una realitat amb l’inici del proper curs lectiu i hi participaran les escoles gironines Joan Bruguera, Domeny i El Bosc de la Pabordia, a més de la col·laboració de l’Associació de comerciants del mercat del Lleó de Girona.
Les Beques de la Fundació Jaume Casademont premien cada any els projectes més innovadors, ja sigui a dins o fora de l'escola, en un entorn de desenvolupament lúdic i educatiu. Els projectes guanyadors hauran de servir
per conscienciar, entre els infants i els joves, dels beneficis d’una l’alimentació
saludable però, alhora, com a mitjà de coneixement, intercanvi i identitat cultural.

Al matí, Qpertin va exposar el seu model de negoci davant d’empresaris del món tecnològic, així com desenvolupadors d’aplicacions TiC, amb motiu de la segona edició de l’Apps Market Fòrum, una iniciativa conjunta d’Spurna i AENTEG, i que es va celebrar al Parc Científic de Girona, amb una important assistència de públic i premsa especialitzada.
Qpertin cultura interactiva, start-up gironina nascuda el 2012, dissenya i dinamitza tallers presencials on es donen a conèixer les millors apps educatives, des d’una vessant divertida i entretinguda. L’objectiu és potenciar la creativitat i la imaginació, així com el coneixement i la interrelació entre pares i fills.

Instant de la presentació del model de negoci de Qpertin