La Fundació Ramon Noguera ha obert aquest matí amb bona afluència de visitants una nova edició del Shopp Out, el nou concepte de shopping social, una iniciativa única a tot l’Estat que té la finalitat de difondre i donar suport a la tasca de la Fundació. El Shopp Out compta fins dissabte amb la participació de més de 30 primeres marques de moda amb descomptes de fins al 70% i el valor afegit de l’esdeveniment és que un 5% dels beneficis de les vendes serviran per a impulsar projectes socials de la Fundació Ramon Noguera.Quan la Fundació Ramon Noguera ha obert les portes del Shopp Out a les 10 del matí ja hi havia prop d’un centenar de persones esperant a l’entrada per poder-hi accedir. Durant tot el matí, s’ha mantingut la bona afluència de visitants que han recorregut els 4.000 metres quadrats d’aquesta quarta edició del Shopp Out, que compta amb la participació de més de 30 marques de moda. L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, ha presidit l’acte d’inauguració, que s’ha celebrat al migdia i que ha comptat també amb les intervencions del director general d’Economia Social i Cooperativa i Treball Autònom de la Generalitat, Xavier López; i del vicepresident de la Diputació de Girona, Xavier Soy, a més de la directora-gerent de la Fundació Ramon Noguera, Pepita Perich. Els representants de les administracions han coincidit a felicitar la Fundació Ramon Noguera per la seva tasca i per impulsar una iniciativa com el Shopp Out que han coincidit a qualificar com a “gran esdeveniment social”, tant pel seu objectiu com pel nombre de visitants que rep.
Fins dissabte, el Shopp Out compta amb la participació de Mango, Lacoste, Pepe Jeans, Sita Murt, Boxley, New Zealand Auckland, Javier Simorra, Surkana, Cooked in Barcelona, Goes i Yogo, a més de la botiga de moda i complements laFundació de la mateixa Fundació. En moda infantil destaquen Gocco, Canada House, Cóndor i Món Marcel, a més de la marca de joguines Eurekakids. Pel que fa a calçat i complements hi haurà General Òptica, Bissú, Vamcats, Geox, Stonefly i NeroGiardini. De la mà de Wala, trobaran les marques d’esports: IcePeak, Ternua i Grifone. I pel que fa a decoració de la llar, hi haurà Textura i Casa Viva. Sota el concepte de Happy Shopping, a més de primeres marques de moda, el Shopp Out ofereix espais de descans i esbarjo, restauració, zona chill out, photocall, música i espectacles infantils, i disposa de zones d’aparcament gratuït. En la zona de restauració, hi són Moritz, König, Cafès Cornellà i la Creperie de Mariöne.El Shopp Out es farà fins aquest dissabte 11 d’octubre a la seu que la Fundació Ramon Noguera té al carrer Indústria número 22 del Polígon Mas Xirgu de Girona de 10 del matí a 9 del vespre.En aquesta edició, una de les novetats és la samarreta Shopp Out dissenyada amb la col·laboració de la marca catalana de cerveses Moritz, amb la finalitat de contribuir al finançament de projectes socials de l’entitat i que es ven a un preu de 6€. La samarreta es pot trobar fins aquest divendres 10 d’octubre a la plaça Miquel Santaló de Girona, on des d’aquesta setmana està instal·lat el punt d’informació del Shopp Out, i a l’espai Moritz durant els dies del Shopp Out.L’èxit i el ressò d’aquesta iniciativa pionera de la Fundació Ramon Noguera ha anat en augment durant les anteriors edicions que s’han celebrat a Girona. La primera edició comptava amb un espai de només 300 m2 i tres marques col·laboradores, en la segona, l’espai era de 600 m2 i comptava amb set marques. El més de maig passat es va fer un gran salt i més de 20.000 persones van recórrer els més de 4.000 m2 d’exposició i va comptar amb la col·laboració de més de 20 firmes comercials. La Fundació Ramon Noguera està especialitzada en la creació i gestió de centres i serveis adreçats a persones amb discapacitat intel·lectual i a infants amb trastorn en el seu desenvolupament a la comarca del Gironès. La Fundació desenvolupa activitats des de dues àrees, la laboral i la social, i dóna atenció a més de 800 persones al llarg de l’any.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada