L’èxit de convocatòria i la bona acollida del públic d’aquesta primera edició converteixen Girona en una de les capitals europees del circ per Nadal i redefineixen el Pavelló de Fontajau com a espai idoni per acollir espectacles segons l'organització. La proposta del Gran Circ de Nadal de Girona ha estat dirigida a un ampli ventall d’espectadors la posada en escena, la riquesa del vestuari, la diversitat de les coreografies i presentacions, la plasticitat del patinatge i la dificultat de les acrobàcies i segons la opinió expressada dels espectadors en xarxes socials i canals de venta promocional d’entrades, el Gran Circ de Nadal ha suposat una activitat en el seu calendari de festes on tota la família n’ha pogut gaudir per igual lluny d’activitats on els pares fan un mer paper d’acompanyats.
La procedència dels espectadors ha demostrat una gran acceptació molt més enllà de la ciutat de Girona. Segons els codis postals facilitats pels espectadors que han comprat pel canal de vendes online s’ha pogut conèixer la procedència de 7.288 dels 17.350 espectadors: Girona ciutat 2.232, La Selva 1.244, Resta Gironès 978, Baix Empordà 779, Alt Empordà 600, Garrotxa 547, Resta de Catalunya – altres 3 províncies 441, Pla de l’Estany 415, Estranger 24, Ripollès 20, Resta de l’Estat 8
Hi han assistit persones arribades de 224 municipis. Només 1 de cada 3 espectadors era de la mateixa ciutat de Girona. Les compres d’espectadors de fora de l’Estat s’han efectuat des d’Estats Units, Canadà, Brasil i França.
Segons els organitzadors la professionalitat implicació de tots els agents en el projecte ha estat una de les claus de l’èxit del projecte. La transformació del pavelló de Fontajau en Circ, l’extensa campanya publicitària, els catxés d’artistes de primer nivell, els seus viatges i el transport del seu material artístic o el gran equip de personal han fet del Gran Circ de Nadal una de les produccions escèniques més cares de la història de la capital gironina (300.000€ per a un espectacle de 4 dies)
Gràcies al canal de venda de les entrades s’han recuperat 2.253 correus electrònics d’espectadors. Aquest dimarts 30 de desembre se’ls ha enviat un correu electrònics agraint-los la seva presència i convidant-los a respondre a un qüestionari anònim tipus test per a conèixer millor el seu perfil (sexe, procedència, despesa a la ciutat, etc.) i les seves puntuacions i suggeriments sobre aspectes de l’espectacle i organització: accés, preu, publicitat, etc. A mitjans de mes de gener s’analitzaran els resultats donant lloc a un complet informe de satisfacció que permetrà conèixer amb objectivitat l’opinió del públic.
.
Segons els organitzadors la professionalitat implicació de tots els agents en el projecte ha estat una de les claus de l’èxit del projecte. La transformació del pavelló de Fontajau en Circ, l’extensa campanya publicitària, els catxés d’artistes de primer nivell, els seus viatges i el transport del seu material artístic o el gran equip de personal han fet del Gran Circ de Nadal una de les produccions escèniques més cares de la història de la capital gironina (300.000€ per a un espectacle de 4 dies)
Gràcies al canal de venda de les entrades s’han recuperat 2.253 correus electrònics d’espectadors. Aquest dimarts 30 de desembre se’ls ha enviat un correu electrònics agraint-los la seva presència i convidant-los a respondre a un qüestionari anònim tipus test per a conèixer millor el seu perfil (sexe, procedència, despesa a la ciutat, etc.) i les seves puntuacions i suggeriments sobre aspectes de l’espectacle i organització: accés, preu, publicitat, etc. A mitjans de mes de gener s’analitzaran els resultats donant lloc a un complet informe de satisfacció que permetrà conèixer amb objectivitat l’opinió del públic.
.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada