5 de des. 2014

Tres alumnes del grau en publicitat i RRPP de la UDG presenten el projecte Pumas Hermanos una iniciativa pionera en l'Àmbit del Branded Content

Ràdio Sarrià.
Els alumnes de 4t de grau en Publicitat i RRPP Kevin Vidal, Adrián Sánchez i David Moschini han creat l’equip de competició PUMAS HERMANOS. Aquest equip està creat amb una doble finalitat: participar en la competició Maroc Challenge Spring Edition 2015, una competició amb cotxes de ral·li que té una durada de 8 dies, i mostrar les possibilitats de difusió i innovació publicitària a partir del product placement o branded content.El product placement o branded content és un model de publicitat molt més efectiu i amb més valor emocional ja que si es gestiona correctament interessa a l’espectador i permet oferir continguts atractius. Aquesta nova forma de publicitat es basa en el fet que als usuaris no els agrada veure anuncis ni sentir que són espectadors d’anuncis publicitaris.Pel que fa al món del motor, una de les principals dificultats és aconseguir patrocinadors. Per tal de convertir aquesta dificultat en una oportunitat, els tres alumnes volen demostrar que les em-preses poden beneficiar-se de l’esponsorització d’esdeveniments esportius com els que ells proposen gràcies a l’impacte mediàtic que pot generar el contingut de marca que ells generin.En aquest sentit, els PUMAS HER-MANOS han creat diversos capítols on expliquen les seves aventures amb el projecte al Youtube. A finals d’estiu van començar el projecte. Actualment disposen de cinc capítols en què expliquen el seu projecte als pares, com trien el cotxe, les experiències que tenen en el procés d’adaptar el cotxe, entre d’altres.A més, els membres de l’equip han rebut una resposta molt positiva per part de diversos patrocinadors. Així doncs, el projecte PUMAS HERMANOS es tracta d’un exercici pràctic per tal de posar en pràctica els coneixements adquirits durant el període de formació dels alumnes.