31 de març 2015

La tercera campanya d’«Instagram Your City» innova i programa nous concursos per als usuaris d’Instagram

Ràdio Sarrià.
El Patronat de Turisme Costa Brava Girona conjuntament amb els consells comarcals gironins, i amb el suport d’IgersGirona, organitzen els concursos temàtics de caràcter mensual i permetran que els usuaris puguin publicar nombrosos continguts relacionats amb un tema específic (enoturisme, parcs naturals, activitats a l’aire lliure, festivals de música i cultura jueves...), utilitzant les etiquetes que indica la normativa de cada edició. El primer concurs fotogràfic amb què s’inicia la campanya és l’«InstaVívid d’Espolla», que començarà el proper 4 d’abril i durarà tot el mes, i que se centrarà a promocionar les activitats enoturístiques de la Costa Brava que tindran lloc en el marc del Festival del Vi, Vívid Posteriorment, el 9 de maig, començarà l’«InstaEnnaturat», coincidint amb la commemoració de l’Any de la Natura a la demarcació de Girona i amb el programa d’activitats i promocions «Ennatura’t», que tindrà lloc al territori durant tot el mes de maig. Pel que fa al concurs d’autoretrats «SelfieYourCity», aprofitant la nova tendència de fer autofotos (selfies), es proposen diversos concursos als usuaris, en què, seguint les indicacions dels municipis participants, hauran de fer-se autofotografies en indrets singulars i compartir-les a la xarxa. El concurs finalitzarà al desembre, i les fotografies es recolliran i geolocalitzaran en un mapa web. Els usuaris de la xarxa social poden participar en ambdós concursos i obtenir premis en totes dues categories. Cada modalitat de concurs disposa d’una normativa, publicada al web oficial http://instagram.costabrava.org. Amb aquestes dues campanyes es vol fomentar la creació de contingut a les xarxes socials per part dels usuaris i contribuir a promocionar i difondre els recursos i atractius turístics dels municipis i les marques Costa Brava i Pirineu de Girona, així com dels principals esdeveniments de l’any programats en el Pla d’Accions de l’entitat .
La campanya «Instagram Your City» ha generat 52.635 noves fotografies i prop de 3 milions  d’impactes a les xarxes socials Segons l’eina Promo&Tweets, en les dues primeres edicions de la campanya «Instagram Your City», organitzada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona els anys 2013 i 2014, les seixanta-nou trobades d’«Instagram Your City» van comptar amb la participació de 5.436 usuaris, que van publicar 52.635 fotografies i van aconseguir 2.950.348 impactes a les xarxes socials.