30 de jul. 2015

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona dóna a conèixer el funcionament intern i les competències de la institució als nous càrrecs electes municipals i a la resta d’alcaldes, regidors, consellers comarcals i tècnics de les comarques gironines.

Ràdio Sarrià.
L’acte presidit pel nou President de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Sr. Pere Vila, i la vicepresidenta primera de l’organisme de promoció, Sra. Marta Felip ha reunit més de cent-quaranta persones, entre elles quaranta Alcaldes. La presentació tècnica de l’acte ha anat a càrrec, en nom de tot l’equip, del director general, Sr. Ramon Ramos. Amb l’objectiu de donar a conèixer el funcionament intern de la institució, les col·laboracions ja existents amb organismes de promoció turística i la situació turística actual de la nostra demarcació, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, de la Diputació de Girona ha organitzat una sessió de treball adreçada principalment als nous càrrecs electes de les passades eleccions municipals. Dins de les accions encaminades a promocionar i posicionar les marques Costa Brava i Pirineu de Girona, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha organitzat aquesta jornada de treball per informar de les diferents tasques que realitza el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, especialment del seu Pla d’Accions i de la situació turística actual de la demarcació, a fi de trobar sinèrgies de treball entre les diferents institucions gironines. La presentació, adreçada principalment a alcaldes, regidors de turisme, diputats provincials i consellers comarcals, els vol explicar com es poden implicar directament en la promoció del territori i la manera com les diferents entitats poden treballar conjuntament. La presentació s’estructura en tres grans blocs: principals xifres del sector turístic, presentació del Patronat de Turisme Costa Brava Girona i com trobar sinèrgies entres les diferents entitats, i pretén informar els nous càrrecs municipals sobre la situació turística actual i ajudar-los a veure els avantatges que per a totes les parts comporta treballar plegats. Amb aquesta sessió de treball, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona es vol seguir apropant als diferents municipis de la demarcació per fer-los extensiu el treball que du a terme l’entitat per promocionar el territori, a més de motivar-los directament perquè participin en la promoció de les marques Costa Brava i Pirineu de Girona.