24 d’ag. 2015

White Summer 2015 tanca la seva edició més creativa i innovadora

Ràdio Sarrià.
El White Summer 2015 va tancar ahir les seves portes després de rebre més de 58.000 visitants,  en la seva quarta edició i  després de setze dies d'intensa activitat. Del 8 al 23 d'agost i de sis de la tarda a una de la matinada el festival ha ocupat prats i jardins en la masia Mas Gelabert de Serres de Pals.
Els visitants del White Summer han pogut gaudir d'un market creatiu  i d'autor, d'espectacles, activitats i restauració.  Grans marques de moda, creadors independents i artesans han compartit espai amb artistes de la talla d'Alfonso Vilallonga o Sol Picó i més de 25 food trucks i els més variats llocs de street food. Tot això, sota una transformadora direcció artística que ha creat una suggeridora escenografia i ha propiciat múltiples sinergies entre participants i públic.  El White Summer ha consolidat la seva fórmula d'èxit i s'ha reafirmat com a cita de referència de l'estiu en la Costa Brava.
El balanç d'aquesta 4a edició és segons els seus organitzadors, molt positiu tant per l'afluència de públic com pel nivell dels expositors, convidats i artistes que han participat en aquesta quarta edició. Segons Miryam Cuatrecasasas, directora de White Summer; “aquesta quarta edició ha estat una grata experiència per a tots, esplèndida i intensa. Malgrat les pluges hem gaudit i compartit 16 dies màgics celebrant amb entusiasme, alegria i bellesa l'art de viure”. A més Cuatrecasas ha afegit que “per al futur veiem que encara ens queda molt per fer, per això gràcies al feedback de visitants i expositors sorgeixen noves idees per a la propera edició W 2016”. Així doncs, l'organització de White Summer es mostra molt satisfeta per haver complert novament els tres objectius fundacionals del certamen: oferir a turistes i visitants del Empordà un espai únic d'oci i shopping, contribuir a la dinamització de la zona mitjançant l'activitat econòmica generada i la promoció dels creadors locals i, finalment, generar valor social revertint el negoci generat a expositors i visitants en un exercici de ben comú.
Després d'aquest nou èxit, White Summer, el open air market, més gran de la Costa Brava, vol seguir evolucionant i desenvolupant la seva filosofia basada en valors com la llibertat creativa, la solidaritat, el respecte, l'ecologia o el bon fer. Tot això, estrenyent la col·laboració amb empreses que a més de buscar beneficis donen resposta a diferents necessitats de la societat i potenciant el diàleg i les sinergies entre shopping, espectacle, gastronomia i art. Objectius que va més enllà del nombre de visitants o del balanç econòmic i que pretenen consolidar a White Summer com un mercat d'experiències, i un espai per a la interacció, la inspiració i per gaudir.