5 de maig 2014

L’outlet social de la Fundació Ramon Noguera creix i es converteix en el Shopp Out amb més de 20 primeres firmes de moda del 8 al 10 de maig

Ràdio Sarrià.
La Fundació Ramon Noguera organitza pels propers 8, 9 i 10 de maig la primera edició de Shopp Out, amb més de 20 primeres firmes de moda en un espai de 4.000 m2. El Shopp Out suposa l’evolució de l’outlet social que s’havia organitzat amb èxit a la mateixa fundació i que impulsa un nou concepte de shopping, el shopping social, que té la finalitat de difondre i donar suport a la tasca de la Fundació Ramon Noguera. La iniciativa compta amb el suport del sommelier Josep Roca del Celler de Can Roca; l’escriptor Rafel Nadal, la cuinera Iolanda Bustos i el jugador del Girona FC, Jordi Matamala.
El Shopp Out Girona, que estarà obert de les 10 del matí a les 9 del vespre, durarà tres dies i oferirà articles per a la llar, roba, calçat, complements i moda infantil amb descomptes fins al 70% de les més de 20 marques participants. El valor afegit d’aquesta iniciativa és que un 5% dels beneficis d’aquestes vendes serviran per impulsar projectes socials de la Fundació Ramon Noguera.
Es tracta d’un outlet social que, sota el concepte de Happy Shopping, a més de la zona comercial, posarà a l’abast dels assistents una zona de descans i esbarjo amb bars, restaurants, zona chill out, photocall i música. També es duran a terme activitats per als més petits.
En l’acte de presentació de la iniciativa, que s’ha fet aquest matí a la mateixa Fundació, els quatre padrins de la iniciativa han coincidit a felicitar la Fundació Ramon Noguera per “avançar amb projectes d’innovació i de creativitat en l’àmbit social”. En aquest sentit, han remarcat la tasca de l’entitat “per equilibrar la balança econòmica al sector social treballant amb recursos privats” i han afegit que “a la festa de la moda es respirarà responsabilitat social”.
El Shopp Out Girona se celebrarà a la seu que la Fundació Ramon Noguera té al carrer Indústria número 22 del Polígon Mas Xirgu de Girona. Les firmes participants en aquesta edició seran Textura Interiors, Sita Murt, Desigual, Mango, Lacoste, Punto Blanco, Levi’s kids, General Òptica, Ikks kids, Catimini, LTB Jeans, Cooked in Barcelona, Eurekakids, Boxley, Bissú, Ontop Barcelona, New Zealand Auckland, Peyton, Cóndor, Alcott, VamCats i Código Basico.
Una iniciativa en creixement
L’èxit i el ressò d’aquesta iniciativa pionera de la Fundació Ramon Noguera ha anat en augment durant les anteriors edicions que s’han celebrat a Girona. La primera edició comptava amb un espai de només 300 m2 i tres marques col·laboradores, en la segona edició l’espai era de 600 m2 i comptava amb set marques. Enguany l’espai i les empreses s’han multiplicat, el Shopp Out disposarà d’una superfície de 4.000 m2 d’exposició, que equival a quatre camps de futbol, i comptarà amb la col·laboració de més de 20 firmes comercials.
La Fundació Ramon Noguera està especialitzada en la creació i gestió de centres i serveis adreçats a persones amb discapacitat intel·lectual i a infants amb trastorn en el seu desenvolupament a la comarca del Gironès. La Fundació desenvolupa activitats des de dues àrees, la laboral i la social, i dóna atenció a més de 800 persones al llarg de l’any.