17 d’abr. 2015

L’Associació de Càmpings de Girona guardonada per la seva potent i innovadora campanya de promoció

Ràdio Sarrià.
La potent i innovadora campanya de promoció que l’Associació de Càmpings de Girona ha dut a terme durant el 2014 va rebre ahir a la nit  un important reconeixement a Barcelona. Es tracta del Premi Alimara que des del 1985 premien les millors campanyes i materials de promoció turística tant de les institucions com de les empreses. El guardó es va atorgar en el marc de l’Hotel Alimara de Barcelona, seu del prestigiós CETT, centre dedicat  a la formació en turisme i hostaleria i a la investigació i assessorament turístic, on es va dur a terme la gala d’entrega d’aquests premis que enguany han arribat a la 31 edició. L’Associació de Càmpings de Girona va rebre el Premi Alimara Empresa 2015 per la campanya batejada amb el nom  ‘Campings Experience’ que inclou diverses accions de promoció com ara  el producte molt  innovador que es va posar en marxa l’any passat amb el mateix nom per potenciar el turisme de proximitat. És el primer pack dels càmpings,  ideat perquè el turista que no conegui aquests establiments en pugui gaudir i està editat en català, castellà, francès i anglès.
El premi el va recollir el president de l’Associació, Miquel Gotanegra,  que va agraïr el reconeixement i va destacar que la campanya de promoció guardonada és fruit de la feina feta per un equip de persones amb passió i amb voluntat d’innovar constantment per crear productes amb experiències i sensacions que sorprenguin als visitants En el decurs del mateix acte també es va fer entrega del Diploma Alimara a l’equip tècnic de l’Associació de Càmpings de Girona  per la seva col·laboració especial en aquesta campanya. L’Associació de càmpings de les comarques de Girona és la més antiga d’Espanya, compta amb 75 associats ( més del 80 per cent dels càmpings de les comarques de Girona )  i ofereix 119.308 places d’ allotjament. El total de places d’allotjament de càmpings de la demarcació és de 135.000, una xifra que situa al sector com la primera oferta turística reglada.