29 de jul. 2015

Trenta associacions de comerciants de les comarques gironines s’uneixen per promocionar el comerç com a producte turístic


Ràdio Sarrià.
Amb l’objectiu de donar a conèixer al visitant els eixos comercials i els comerços que els integren, PIMEC Comerç Girona conjuntament amb la Diputació de Girona i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, creen un tríptic que posa en valor l’excel·lent oferta comercial de les comarques gironines i la seva rellevància com a destinació de shopping de qualitat. Seguint amb la creació de nous materials promocionals, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, de la Diputació de Girona, dóna suport a PIMEC Comerç en la creació d’un tríptic informatiu que agrupa les diferents associacions de comerciants de les comarques gironines. La publicació incorpora un mapa amb la localització de les diferents associacions, un llistat amb codi QR dels diferents eixos comercials, amb accés directe a les seves web i un calendari amb els esdeveniments més rellevants impulsats pel comerç d’arreu del territori. Segons manifesta el Sr. Josep Mª Vergés, president de PIMEC Comerç Girona, “fruit d’una realitat que ha començat a sorgir de manera natural i dispersa en el territori i davant la necessitat de trobar aquell punt de convergència que ens permeti aprofitar la força de tots plegats, hem desenvolupat un treball encaminat al reforçament de les estructures associatives comercials i a la potenciació de sinèrgies entre turisme i comerç amb l’objectiu de contribuir a la creació de noves accions que, mitjançant la cooperació entre ells, permetin crear nous atractius a les nostres comarques i creació de riquesa i ocupació al territori”. Amb aquesta edició es vol donar a conèixer l’oferta de comerç que la Costa Brava i el Pirineu de Girona ofereix, convertint les comarques gironines en una destinació de shopping de qualitat, que complementa l’oferta turística, cultural i gastronòmica de la demarcació. D’aquest tríptic Costa Brava, comarques gironines, se n’han editat un total de 26.000 exemplars en quatre idiomes (català, castellà, anglès i francès), que es distribuiran a les fires de turisme genèriques on el Patronat de Turisme Costa Brava Girona participi, així com en accions promocionals i a les oficines de turisme de les comarques gironines