(Ràdio Sarrià) A Madrid milers de persones van desfilar ahir en resposta a la crida de les plataformes antiavortistes Hazteoir i Derecho a la Vida per protestar contra la reforma de la llei de l'avortament impulsada pel PSOE, mentre que a Girona la concentració dels antiavortistes van coincidir amb un altre grup que es mostrava a favor de la llei. Els cossos de seguretat van haver d'intervenir i separar amb un cordó policial els dos grups de manifestants per evitar incidents entre ells, es van viure moments de tensió, enfrontaments dialèctics i algunes empentes.
Els antiavortistes unes 150 persones cridaven consignes en defensa del "dret a la vida" mentre que els manifestants a favor de l'avortament, unes 40 persones, defensaven el dret a decidir, a l'avortament lliure i gratuït i al propi cos.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada