30 de març 2009

Torna a empatar el Girona i ja ès el 9è empat, Girona 2 Las Palmas 2

(Ràdio Sarrià) El Girona torna a deixar-se empatar , ara en el partit disputat dissabte contra Las Palmas a Montilivi i ja suma el 9è empat. El Girona des dels primers minuts del partit dominava, a la mitja part ja guanyava 2 a 0 , amb gols de Gabri i Paco Esteban, però a la segona part no ha sabut sentenciar i al minut 69 del partit els canaris marquen el primer gol i al 78 el segon, el de l'empat.
El propera setmana el Girona visita la Romareda, on s'enfrontarà al Saragossa.