La Fundació Ramon
Noguera obrirà demà dijous la primera edició de Shopp Out, amb més de 20
primeres firmes de moda en un espai de 4.000 m2. La iniciativa s’allargarà
finalment fins diumenge al migdia per les demandes que ha rebut l’entitat
organitzadora. El Shopp Out, que té com a finalitat difondre i donar suport a
la tasca de la Fundació Ramon Noguera, s’inaugurarà demà dijous a les 12 del
migdia.
El Shopp Out suposa
l’evolució de l’outlet social que s’havia organitzat amb èxit a la mateixa
fundació i que impulsa un nou concepte de shopping, el shopping social, que té
la finalitat de difondre i donar suport a la tasca de la Fundació Ramon
Noguera. La iniciativa compta amb el suport del sommelier Josep Roca del Celler
de Can Roca; l’escriptor Rafel Nadal, la cuinera Iolanda Bustos i el jugador
del Girona FC, Jordi Matamala.
El Shopp Out
oferirà articles per a la llar, roba, calçat, complements i moda infantil amb
descomptes de fins al 70% de les 23 marques participants. El valor afegit
d’aquesta iniciativa és que un 5% dels beneficis d’aquestes vendes serviran per
impulsar projectes socials de la Fundació Ramon Noguera.
Es tracta d’un
outlet social que, sota el concepte de Happy Shopping, a més de la zona
comercial, posarà a l’abast dels assistents una zona de descans i esbarjo amb
bars, restaurants, zona chill out, photocall i música. També es duran a terme
activitats per als més petits. L’espai obrirà cada dia de les 10 del matí a les
9 del vespre. Inicialment, estava previst que obrís només fins dissabte, però
finalment s’ampliarà també fins diumenge a les 2 del migdia per les demandes
que ha rebut l’entitat.
El Shopp Out se
celebrarà a la seu que la Fundació Ramon Noguera té al carrer Indústria número
22 del Polígon Mas Xirgu de Girona. Les firmes participants en aquesta edició
seran Textura Interiors, Sita Murt, Desigual, Mango, Lacoste, Punto Blanco,
Levi’s kids, General Òptica, Ikks kids, Catimini, LTB Jeans, Cooked in
Barcelona, Eurekakids, Boxley, Bissú, Ontop Barcelona, New Zealand Auckland,
Peyton, Cóndor, Alcott, VamCats i Código Basico, a més de la botiga La Fundació
que gestiona la Fundació Ramon Noguera.
Una iniciativa en
creixement
L’èxit i el ressò
d’aquesta iniciativa pionera de la Fundació Ramon Noguera ha anat en augment
durant les anteriors edicions que s’han celebrat a Girona. La primera edició
comptava amb un espai de només 300 m2 i tres marques col·laboradores, en la
segona edició l’espai era de 600 m2 i comptava amb set marques. Enguany l’espai
i les empreses s’han multiplicat, el Shopp Out disposarà d’una superfície de
4.000 m2 d’exposició, que equival a quatre camps de futbol, i comptarà amb la
col·laboració de més de 20 firmes comercials.
La Fundació Ramon
Noguera està especialitzada en la creació i gestió de centres i serveis
adreçats a persones amb discapacitat intel·lectual i a infants amb trastorn en
el seu desenvolupament a la comarca del Gironès. La Fundació desenvolupa
activitats des de dues àrees, la laboral i la social, i dóna atenció a més de
800 persones al llarg de l’any.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada